Dålig uppdatering...

Hejhej!

Jag har inte orkat uppdatera min blogg... DÅLIGT av mig, men nu ska jag försöka göra så dott jag kan ;)
Tänkte iaf berätta lite om vad jag gjort dom första dagarna på sommarlovet...
I söndags sov anna hos mmig vi tältade på min trägård :D Hahah sen på söndagen åkte vi åh badade i hökåsen gropen, typ 3 pers som va där... Men de va trevligt ändå(L) Hahah anna frös så jag bärde henne i vattnet och kramade henne så stog en gubbe åh glodde hahah ;P
Ah iaf sen har jag vart och ridit hos becca och lekt med cycklingar! :D
Sen gick jag på stan med anna igår, och idag va jag med sussie, kul kul!!
Nu ska jag o min mamma gå till ica åh köpa ben åh jerrys (L) Yummiiiii
Puss hej!
Here comes som bilder ;)




Anna åh jag vid gropen!


Beccas gulliga cycklingar!!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0