Anna läs

Anna du är min bästavän vi har känt varann hela livet, kommer du ihåg i somras när vi hade de bäst vi va exakt varje dag, de va du åh jag! Sen kom de en annan in i de och jag vart kär i honom direkt.. Jag smsade med hnm hela tiden sen så tog de slut.. Jag mådde jätte dåligt men jag hade dej.. Du hjälpte mej varje dag som gick att glömma hnm! Tack anna! Jag kan inte beskriva med ord hur mkt jag älskar dej bv♥ De kommer alltid vara du åh jag!! Älskar dej sjukt mkt!! Vi har sjukt många minnen tsm, åh fler blir de för varje dag som vi får tsm! Kommer du ihåg när vi skulle flytta ihåp HAHA vi planerade allt!
Du åh jag anna hand i hand♥


Kommentarer
Postat av: Anna

Naw älskling(L)Du gör mitt liv värt att leva <333333333 Älskar dej bästa vän!!!!!!! (L) :**** Våra minnen är oslagbara!!!!!!!!!! Anna+Emma står skrivet i stjärnorna!!! (L)

2011-01-15 @ 17:29:31
URL: http://mnia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0